sâmbătă, 7 aprilie 2012

PIZZA DE POST

INGREDIENTE

PENTRU ALUAT: 

600g faina
25g drojdie
2 linguri ulei masline
3/4 cana apa calduta
un varf cutit sare
 
PENTRU COMPOZITIE:

100g ciuperci taiate
100g masline
1 ardel gras rosu
1 ardel gras verde
1 ceapa
3 linguri pasta de rosii

PREPARARE

Amestecam ingredientele de la aluat si in framantam cam 5 minute.
 
 Il acoperim cu un prosop, apoi il invelim cu o patura si il lasam la dospit timp de o ora.
 Asa ar trebui sa arate dupa ce a crescut.
 Intindem aluatul in tava mare de la aragaz, (eu daca imi pot folosi doar o mana, m-am ajutat de un rulou ca in fotografie).

Apoi ungem aluatul cu cele 3 linguri de sos de rosii, punem ceapa taiata in bucati (aici nu m-am descurcat singur si a trebuit sa ma ajute cineva), ciupercile taiate (eu asa am cumparat) si scurse de apa, amandoi ardeii taiati cubulete si maslinele.
 Se da la cuptorul preincazit timp de 15 minute. Cand o scoatem din cuptor o acoperim cu foaie de aluminiu timp de 10-15 minute pentru ca aluatul sa fie mai moale.
 Apoi o taiati felii si o serviti cu pofta.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu