joi, 7 martie 2019

BILETE DE TRANSPORT PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI

 Buna prieteni,

Vreau sa va spun si eu ce am patit ieri atunci cand am fost la DGASPC pentru a lua acele bilete pentru transport. 

 Asadar ieri dimineata vazand vremea ca e frumusica pentru inceputul lui martie (apropo era si baba mea din luna martie 😅😅😅) am vorbit cu mama sa mearga la DGASPC pentru a-mi lua biletele de calatorie. Auzisem ca incepand cu acest an se fac unele schimbari referitor la acele bilete si eram tare curios sa vad daca se tin de promisiuni. Zis si facut, se pregateste mama sa mearga la ei.

 Cand sa ajunga acolo se intalneste cu o doamna care venea din acelasi loc cu aceasi problema, aceasta ii spune ca ii trebuie si certificatul meu de handicap nu doar cartea de identitate asa cum imi luam biletele de multi ani pana acum. Dupa ce a venit inapoi acasa dupa acel certificat a mers repejor la ei pentru ca mai avea ceva programat sa faca in acea zi. Dupa ce a intrat in cladire a trebuit sa completeze o cerere precum vrea sa ridice acele bilete. Ajunge apoi la usa camerei respective iar dupa ce intra i se spune ca nu poate lua biletele fiindca trebuia sa fiu si eu acolo sau sa fac o procura notariala din care sa rezulte ca o imputernicesc pe ea sa poata lua acele bilete. Ajunsa din nou acasa imi zice si mie ce i s-a spus la DGASPC. Decat sa pierd vremea si bani prin notariat m-am hotarat sa merg personal la ei pentru a lua personal biletele de transport.. 

 Ajuns la unitatea mai sus mentionata ma infiintez in fata acelei camere, dupa ce au trebuit completate din nou un rand de acte ma asez frumos la  rand asteptand ca fiecare om. Dupa un timp aud si eu de la o angajata care vorbea cu un om ca dureaza asa mult fiindca s-au schimbat procedurile. Trec cam 45 de minute si aud strigat numele meu, deoarece caruciorul meu nu incapea pe acea usa am fost nevoit sa o las pe mama sa intre, dupa un minut (in care am inteles de la ea ca a trebuit sa semneze) a iesit cu biletele in mana. Bucurosi de norocul pe care l-am avut (a trebuit sa astept DOAR 45 minute) am mers spre casa gandindu-ma ca au trecut 6-7 ore din aceasta zi. Daca mi-ar fi dat ceva foarte pretios intelegeam de ce se pierde atata timp, insa....😅😅😅  Curiozitatea mea a fost: oare de am fost chemat si eu acolo daca nu au avut nici o treaba cu mine?!?? Raspunsul la aceasta intrebare mi la dat mama spunand ca ea a spus atunci cand fusese in acea camera ca eu sunt pe hol. Insa eu cred ca altul e raspunsul, ei aflasera de ziua in care aveam Baba mea din luna martie si au vrut sa imi faca o surpriza scotandu-ma din casa, ce nu stiau ei este ca seara oricum ieseam din casa fiindca voiam sa merg la un meci de handbal, deci nu prea am fost asa de placut surprins. .

 Acum sa va spun care sunt diferentele fata de anul trecut:
1.   Faptul ca vom putea circula cu aceste bilete cu amandoua mijloacele de transport (tren si masina), nu ca pana anul asta cand puteam opta doar pentru calatoria cu trenul sau calatoria cu masina.
2.   Putem face o calatorie cu amandoua mijloacele de transport, adica putem face drumul dus cu trenul si intors cu masina.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu