duminică, 17 februarie 2019

Am revenit

  Buna prieteni, dupa o perioada mult prea lunga de timp am revenit pe blog si urmand sfaturile unui bun prieten m-am decis sa scriu si unele ganduri ale mele. Inainte postasem doar ceva despre unele tentative ale mele in bucatarie, iar aceste postari nu au fost vazute decat de un numar restrans de oameni. Pentru inceput vreau sa va vorbesc despre o intamplare ceva mai simpla (nu sunt asa priceput la vorbe),
   Ieri dupa amiaza am mers la film, titlul acelui film era Oh Ramona iar acesta  este facut dupa cartea Suge-o Ramona scrisa de Andrei Ciobanu. Nu citisem cartea insa dupa titlu am inteles ca e vorba despre o iubire neimplinita. Am ramas putin surprins cand am vazut trailer-ul fiindca ma asteptam ca filmul sa fie in limba romana (e in engleza) si abia asteptam sa vad filmul fiindca imi placeau filmele cu naivitatea tipica pentru adolescenti. Pentru inceput m-am simtit  putin cam batran atunci cand am intrat in sala unde rula acest film deoarece sala era plina de liceeni, insa mi-am revenit repede (am intrat putin pe facebook) 😅😅😅  Mi-a placut filmul si am auzit ca si restul persoanelor din sala au fost multumite. Nu voi povesti acest film, fiindca poate doreste cineva sa il vada si nu cred ca e drept sa ii spun 'ce si cum'.Ce pot spune despre aceasta ecranizare: este bun de vazut atunci cand vrei sa iti amintesti de acea perioada a vietii fiecaruia pe cand aveai 16 ani. Astept sa se faca un film si dupa cartea Suge-o Andrei de acelasi scriitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu