luni, 18 februarie 2019

Vreau sa pot calatori cu trenul

   Buna prieteni, 
   As vrea sa spun o parere personala in legatura cu biletele de tren pentru cei aflati in scaun cu rotile. Stiti deja de acea gratuitate conform careia suntem beneficiarii a 6 bilete dus-intors de tren sau autobuz. Eu in decursul anilor am optat pentru bilete de tren chiar daca in cei mai multi ani nu am folosit nici macar un bilet. Acum voi face o mica paranteza, se spune ca incepand de anul acesta se va elibera un bilet unic cu care vom putea calatori pe tren sau cu masina, cica se va putea chiar pleca dintr-o localitate cu un mijloc de transport si pentru intoarcere se vor putea folosi amandoua caile de acces, vom trai si vom vedea astea. 
   Anul acesta as dori sa fac un drum mai lung asa ca prima mea optiune atunci cand m-am gandit a fost trenul. Auzisem ca daca anunt cu macar 48 de ore inaintea calatoriei voi primi ajutor atat in statia de unde plec cat si in statia unde doresc sa ajung. Insa surpriza, lucrurile nu sunt chiar asa roz cum par a fi, se pare ca doar unele statii CFR pot beneficia de acest ajutor, daca nu locuiesti in acele localitati ce faci? Probabil va trebui sa luam elicopterul asa cum glumeam cu un prieten 😅😅😅. Insa lasand gluma la o parte am scris un email celor de la CFR in care le explicam situatia mea fizica si ii intrebam cum va trebui sa procedez caci nu locuiesc in orasele unde ei acorda ajutor persoanelor cu aceste dificultati. Dupa cateva zile primesc raspuns de la ei, in acel email primit de la ei este doar lista cu statiile CFR unde putem beneficia de ajutor, voi posta aici raspunsul 

Datorita posibilitatilor tehnice de care CFR Călători dispune la aceasta ora si din motive organizatorice serviciile de asistenta PRM se asigura numai în  staţii deschise acestui tip de transport astfel:
-          Bucureşti Nord și Ploieşti Sud
-          Craiova, Dr. Tr. Severin, Roşiori Nord, Piteşti şi Tg. Jiu
-          Timişoara Nord, Lugoj, Arad, Caransebeş și Simeria
-          Cluj Napoca, Dej Călători, Oradea, Satu Mare, Sighetu Marmaţiei
-          Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Teiuş
-          Iaşi , Suceava și Bacău
-          Galaţi, Buzău şi Mărăşeşti
-          Constanţa, Feteşti şi Mangalia*)
Observație: *) se asigură servicii numai pe perioada sezonului estival.

Cu stima,

   Acum stau si ma intreb, ce se intampla??? Acea lista cu statii am vazut-o si eu pe site-ul lor atunci cand am trimis intrebarea la ei, insa am ramas cu intrebarea mea fara raspuns. Sa incerc singur sa imi raspund, din cate vad eu problema am doua posibilitati: 
1. Cei care nu locuiesc in acele orase din lista nu vor calatori decat cu navele spatiale
2. Se va vedea la fata locului, stiti ROMANESTE, o mica suma de bani si totul va fi ok, asa vad ei lucrurile. 
   Domnilor care ne guvernati, dupa ce ca nu avem alte posibilitati de a urca in mijloacele de transport ca in statele occidentale unde exista rampe, elevatoare, etc, va mai bateti joc de noi. Propun sa facem un schimb de vieti pentru o perioada scurta de timp si daca dupa acel timp vi se va parea viata persoanelor cu dizabilitati prea usoara, eu imi voi retrage orice plangere facuta vreodata in capul meu.
   Insa trebuie sa fiu increzator ca totul se va rezolva cu bine. 
   Multumesc
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu